Filmtime

Idag kom Johanna förbi för att se på The Sisterhood of the Traveing Pants. Det var jättemysigt! ^^ Medans vi såg på filmen åt vi chokolad och drack saft, mys helt henkelt.  Sedan gjorde vi i årdning lite te, thai te är GOTT. Jag följde henne till tunnelbanan då hon skulle bege sig hemmåt. Vi åkte ända till hornstull tillsammans. Under tiden pratade vi om gamla, läskiga fiskar och ballerinaskor. :)

Igår var jag och syrran hos sandra och såg på melodifestivalen. Drack sider, kanske lite för mycket sider, och glufsa i oss chips. Nam. Jag fick en jättefin present av henne.

På onsdag fyller Patricia 19 år. (Stor flicka) Jag har köpt lite födelsedagspresenter till henne. Tycker det är jättekul att köpa eller göra något speciellt för en person. Det måste ju vara nått personligt. Då blir det ju mycket roligare att ge presenten till honom/henne.

Föresten, den där presenten jag köpte till Frida på hennes 18 års dag var en jacka med elliot minor loggan på. Hade även fått tag på ett personligt födelsedagsmeddelande från killarna i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0