I'm löööving it ^^


Världens finaste låt! Jag har suttit i två dagar nu och lyssnat till den här låten. Den heter who's gonna walk you home tonight och sjungs av erik hassle och Malin Dahlman. Gråter nästan varje gång jag hör den....jag gillar den personen som skrivit sången. I LÖÖÖÖVE IT!

http://www.myflashfetish.com/video-playlist/761126

Nu till något annat. I morgon ska jag åka till mitt (eventuellt) nya sommarjobb, subway. igentligen kommer det nog bli ganska roligt att få jobba lite och käna egna pengar, men ja är skitaaaaanervös!!! Som många kanske vet är jag inte den mest sosiala personen som finns, och vare sig ni tycker det inte låter läskigt, så är det det för mig. Jag har alltid varit blyg, och då menar jag blyg! Tror man måste vara ordentligt blyg för att förstå hur jobbigt det är att bli plaserad i en sitution då man måste vara social, öppen och självsäker. Å NU SKA JAG DÅ UTFÖRA ett jobb där man måste kunna vara dessa tre sakerna. + att jag den personen jag ska jobba tillsammans med bara kan engelska. Jag kan ju engelska ganska bra, men tänk om jag får hjärnsläpp! Jag kommer att skämmaut mig sååå mycket. Hoppas att hon är snäll i alla fall. ........hoppas att jag kan kontrolera min nervositet tills i mårn. Jag vill ju verkligen jobba och kärna pengar så att jag får tillräckligt till en englandsresa. Min dröm är ju att kanske flytta dit, leva rockstardrömmen och ha det där alla drömmer om....man måste ju kunna få drömma, eller hur. :) ...så Jag måste ju börja någon stans. ..och här har jag ett tillfälle.
Håll tummarna för att allt kommer att gå bra ^^

NU SKA JAG ÄTA ^^

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0