mysig dag

Hade studiedag i torsdags :). Men det blev inte så mycket plugg. Slappade mest hela dagen. Umgick lite med mina kompisar på fredagen. På dan träffade jag Ellinor, då vi skulle boka en lokal till vår studentskiva. Vi valde tillslut Ego, en liten lokal ganska när Rådmasgatan. Bra och nära hem. ^^

Lämnade även målningar vi hade gjort till en (Twilight) konsttävling. Vet inte riktigt vad man vinner, men ...jag ska vinna i alla fall ^^ . Tror inte jag har nån vidare chans mot de andra, de teckningarna jag såg var ganska fina.

Sedan på kvällen kom Sandra över till oss. Det var jättemysigt, blev barn igen, eller...det var nog de som blev det. Jag stod och bakade, medans sandra och frida låg på köksgolvet och slickade skålen. :) Knasiga små kompisar. <3
Kollade sedan på smallville ( eller hur det nu stavas) och åt oss mätta på kladdkaka/ muffins. nam,nam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0