städdag

Gick upp ganska tidigt i mårse för att börja städa. Har tvättat fönster i några timmar nu :P . Man kan säga att armarna är rätt trötta nu. jag och Fido ska ta rast från städandet och pluggandet och gå ner till brunsan och äta lite lunch. ( fiskpinnar) fidos speciallitet ^^

Föresten håller på med mitt projektarbete om musik. Skickade ut en massa frågor till artister igår. Elliot Minor svarade redan efter sån timma. ^^ Skulle behöva ett eller två svar till till min fråga. Skulle vara kul. I alla fall, har kommit på att  jag SUGER på engelska. Har glömt jättemycket under sommaren. :P Ska försöka öva upp mig lite igen.

Och så var det matten och fysiken också. Det verka inte vara så svårt, men varför fattar jag då inte??!!! Jag borde nog sätta mig ner i kväll och plugga lite mer. Gu va jag låter tråkig ^^

Apropå ingenting...Kom på en ny melodi till en låt igår. Får se allt turns out. Är sugen på lite låtskriveri just nu. 

jaja, see ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0